#2. När och varför jag började rida


När jag var 5 år började jag rida på Rinkaby ponnyridskola. Anledningen till varför jag valde just hästar var väl för att jag alltid älskat dem.

Dock var/är jag allergisk mot pälsdjur, så jag fick inte rida för doktorn.
Så efter någon månad så var jag tvungen att sluta rida :(

Det gick ett tag, sen valde vi att börja igen men berättade ingenting om det för doktorn.

Men därimellan har jag gjort uppehåll eftersom jag har åkt konståkning.

Så egentligen har jag ridit i ca. 5 år ordentligt. Sen jag fick Blancha alltså.


1 Kommentarer till "#2. När och varför jag började rida"
Postat av: Madde

Men har du vuxit ifrån allergin nu eller hur klarar du dig? T.o.m. jag som inte varit allergisk förut mår ju dåligt hemma hos er...

URL: http://medei.blogg.se/
Datum: 2011-09-21 / Klockan: 10:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!