Jag vet att headern har suttit där ett tag...

... men har noll idéer! Så den får sitta där :$

Jag har legat i influensan i 11 dagar, så hästarna har fått en liten vintervila.
Dock kunde jag inte hålla mig borta från sadeln längre, så igår åkte vi ned till ridhuset med Doxa.
Guuuuud vad långtråkigt det blir när man inte rider! :O

Erika var där också, så vi bytte hästar hihi. Supernyttigt att rida olika hästar!

Vi har varit på återbesök med Coco också, ni ska få ett inlägg om det ♥

1 Kommentarer till "Jag vet att headern har suttit där ett tag..."
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

vem Erika ? :D :D <3

URL: http://perfectpony.blogg.se/
Datum: 2011-12-14 / Klockan: 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!