Återbesök Husaby

Som ni vet (eller kanske inte) så blev Coco mystiskt halt i februari/mars detta året. Inga kommentarer varför.
 
Hon blev (trodde vi) bra till & från, ibland var hon jättehalt och ibland så var hon "bara" stel.
Vi hann ju tom. starta en dressyrtävling som ni kanske minns, och hon var trög och det gick allmänt dåligt.
Men domaren sade inget om att hon såg oren ut.

Vi förstod ju att det var något fel, så vi åkte in till ATG.
De hittade inte felet. De såg att hon var halt men kunde inte säga varför.

Efter några veckor fick vi en tid hos Husaby Hästklinik.
Där visade det sig att hon hade en senskada.
Å vad det värker i hjärtat, tänk vad snäll hon var som har gått ändå trots senskada. Gaah :(

Hur som helst, förra veckan så var vi tillbaka igen.
Allt såg jättefint ut. Allt har gått åt rätt håll.

Så nu har jag fått börja skritta på henne! Jag är så glad!

Vi ska tillbaka om en månad för att se om vi får fortsätta igångsättningen. Dock är ingenting säkert ännu.

Men hon är pigg & glad så jag hoppas att hon klarar sig igenom det här, min fighter ♥

1 Kommentarer till "Återbesök Husaby"
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

Åå vad kul ! :D

URL: http://perfectpony.blogg.se/
Datum: 2011-12-14 / Klockan: 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!