Något jag vill ha

Något jag vill ha, är häckar runt ridbanan.
Jag tycker det är jättefint! Mamma och pappa tyckte inte heller det lät så dumt.
 Vem vet, kanske får häckar som "staket" till våren? ;)


Lånad bild från google.

Förstår ni vad jag menar? Jag tycker det är skitfint!

2 Kommentarer till "Något jag vill ha"
Postat av: anna

Javist är det fint, men jag skulle nog inte välja ha det för om man inte har staket kan man ju inte släppa hästen lös eller löshoppa tex. Man kan ju även ramla av och hästen springer iväg ut ifrån ridbanan :p


Datum: 2011-12-31 / Klockan: 15:26:14
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Det är så himla fint! Det ska jag ha någon gång i livet (a)

URL: http://linnforsstrom.blogg.se/
Datum: 2012-01-01 / Klockan: 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!