bad behaviour

Skärpning på mig!
Uppdateringen är S Ä M S T !!

Tävlade ju i lördags med Doxiii ♥
Jag var jättenöjd med henne, hon var dock lite spänd inne på banan men jag är som sagt nöjd!
Hon blev skrämd 2 gånger av människor som gjorde olika saker på läktaren, så det drog ju ned på poängen. Typiskt.

Men men that's life, hon var duktig ändå ♥

Fick väldigt bra och snäll kommentar av domaren.
Hon skrev bla. att jag hade en exemplarisk sits , well thanks! :D Man blir alltid lika glad över dessa kommentarer.



Igår var jag på Marieberg med en kompis.
Köpte lite olika saker som var behövligt!

Fick världens ondaste magkatarr när jag kom hem.
Skulle egentligen både rida Blancha och åka på dressyrmöte, men det blev inget med något av det.
Så min natt har varit hemsk! :(:(

Idag är det praktik som gäller, rider för Helene halv 5 också!

Tjingeling!

0 Kommentarer till "bad behaviour"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!