Rastlös

Tjenare hörni

Som ni ser så är det ny design igen, haha. Denna gång blev det grått = stilrent. Finns inte så mycket att göra om dagarna när man är sjuk, så då blev det en ny layout istället.

Något som verkligen behövdes var en smörjning av tränsen, och duktig som jag är så har jag gjort det nu. 6 träns blev det.
Jag är riktigt dålig på det där med smörjning, inte bra. Men när jag väl gör det, så gör jag det ordentligt. Plockar isär alla delar och så.
Jag använder det här

Tycker det fungerar bra :)
Då är det lix ett medel, inte massa annat.

2 Kommentarer till "Rastlös"
Postat av: fridan

använder också det. hiiimla bra :)



tävlar ni nåt? isf på vilken nivå?



nya headern blev tokfin! du har en himla härlig häst!

URL: http://kaloescha.blogg.se/
Datum: 2011-03-25 / Klockan: 10:24:21
Postat av: Yasmine

Oj, vilken fin häst du har.



SV: Hihi, visst är han. :)

URL: http://yassei.blogg.se/
Datum: 2011-03-25 / Klockan: 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!