Nu kör vi igång igen!

Med ny design och hopp om finare väder kör bloggen igång igen! Har på något sätt saknat att blogga, dock vet jag inte vad jag ska skriva om haha :)

Hur som hellst, jag och Doxa ska snart ut på våran första dressyrtävling. Hon behöver miljötränas så det får gå som det går med sjävla tävlingen. Klart skulle det vara roligt om hon höll sig lugn och allt gick bra, men som sagt detta är bara för att miljöträna henne!

Vi ska även vara med i DIV III dressyr som startar någongång i april (tror jag?). Så vi får träna som bara den nu, hihi! :) Bara det att jag är ordentligt förkyld nu, så det har blivit lite sisådär med ridningen, suck :(

Det måste vara över 1 månad sedan jag bloggade sist, så ni har ju inte blivit så uppdaterade.
Tyvärr så har vår älskade Emmi Lee lämnat oss, imorgon är det 1 månad sedan hon lämnade jordelivet.
Vi var tvungna att ta bort henne pga. fång.
Usch, det har varit riktigt hemskt, det går inte 1 dag man inte tänker på henne.


Sista bilden på Emmi Lee, bara några minuter innan hon lämnade oss
♥ Vila i frid Emmi Lee ♥


0 Kommentarer till "Nu kör vi igång igen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!