Går mot varmare tider, eller?

Tjeeenare ;)
Idag fick pållarna regntäcken på sig, det är ju plusgrader och solen skiner! Skönt för dom att inte gå runt påpälsade med massa täcken.

Något jag tycker är väldigt kul är att matcha! Även om de bara ska ut i hagen så vill jag gärna att täcket och grimman är i samma färg.
Doxa har ett lila täcke, och då också en lila grimma :) Snyggt! Dom ska ju vara lite snygga i hagen också, ellerhur ? ;)

Har tänkt att gå ut o ta några bilder på pållarna, om jag orkar.
Är hemma från skolan idag också, men imorrn ska jag försöka ta mig dit!

Är inte riktigt nöjd med den enkla headern. Men jag har faktiskt inga andra bilder på mig och Doxa :( Bara inomhusbilder och de är väldigt dåliga. När snön har försvunnit på ridbanan så blir det fotografering med nya kameran = bättre bilder till headern! Kan knappt vänta.


Gammal bild med gamla Sonykameran!












0 Kommentarer till "Går mot varmare tider, eller?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!