Sry..

Totalt glömt att blogga! Eller har väl kanske inte hunnit...

Igår målade jag ridbanestaketet och klippte bort massa smala träd som växte så fult där. Nu ser det lite noggrannare ut! :) Men fick sjukt ont i armarna, klen som jag är.

Idag vid 9 var jag & Linn på plats i Örsta/RKK för att kolla på ponnyhopptävlingarna som arrangeras där. Vår fd. klasskompis Disa hoppade Lillan, de var så duktiga! :)
Men som vanligt var det dåligt väder så vi stannae bara till kl 11. Dino var med och låg i mina armar nästan hela tiden, OM jag är trött i armarna nu! ;)

Hade Coco varit igång så hade jag helt klart varit med! Blir så arg & besviken. Hela tävlinssäsongen är ju förstörd och jag har bara 1 år kvar på ponny! :(


0 Kommentarer till "Sry.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!