Nytt!

Yeah! Äntligen lite nytt. Dock blev jag inte 100% nöjd men orkar inte fixa det nu! :)

Just nu sitter jag nere i Skåne sedan ungefär 1 vecka tillbaka. Imorgon åker vi nog hem eftersom det ska regna, men först åker vi förbi Ullared 8D

I onsdags och torsdags så gick vi i Falsterbo och shoppade, antagligen alldeles för mycket... nästan alla pengar är slut men vad gör man inte för sig själv & pållarna? :D
Funderar på att lägga upp vad jag handlade... personligen tycker jag det är lite "skrytigt", men men vi får se ;)

Nu ska jag väl börja packa bilen. Bilen var full när vi åkte hemifrån ner till Skåne, och vi har ingen aning om hur vi ska få plats NU när vi har handlat, haha det återstår o se! :D

Kraaaaaamehn

0 Kommentarer till "Nytt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!