Märkesutrustning

Är märkesutrustning ett "måste"?




Nej, självklart inte enligt min åsikt.
Dock tycker jag att har man pengar och kan köpa massa dyra saker, så ska man få göra det utan att folk kallar en för alla dessa "märkes-ord".
Man är inte en snobb bara för att man har märkessaker.

Jag har ganska så mycket i märkesväg. Anledningen till detta är dock inte bara för att det är tex. Kingsland.
Enligt mig så är de snyggaste sakerna märken.
Det finns självklart massa snygga saker som INTE är märke, och då köper man ju det! Iallafall jag.

Ibland kan man ha en tendens att tycka om ett plagg, just för att det är tex. Kingsland. Men den tanken behöver man skaka av sig.
"Behöver jag verkligen den här tröjan för 800 kr just för att det är ett litet KL märke på axeln? När jag kan få en minst lika snygg för 200-300 kr som inte är ett märkesplagg?" Hmm...

Vad tycker ni? :)


3 Kommentarer till "Märkesutrustning"
Postat av: Emelie

Jag tycker samma, har man pengar och vill så ska man få köpa det. Men då ska man inte heller klassas som snobb! :)


Datum: 2011-07-27 / Klockan: 10:58:06
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Exakt! ;)

URL: http://besah.blogg.se/
Datum: 2011-07-27 / Klockan: 10:59:53
Postat av: Ebba Molin

Håller med! Vill man köpa märkessaker så tkr jag det är fritt fram utan att man ska behöva bli kallad snobb och liknande!:) Men oftast är märkessaker snyggast! KL in my <3

URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Datum: 2011-07-27 / Klockan: 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!