Lyckligaste ägaren

Tror jag är lyckligast på jorden. Har 3 så underbart fina & duktiga hästar.

Coco red jag på ridbanan igår för att känna igenom henne lite.
Vilken häst säger jag bara.
Precis lika fin (okej nästan) som innan hon blev halt. Hon har lix inte gått i form på 1 år på ridbanan, och hon gjorde det klockrent igår.
Jag var bara tvungen att ta en kort galopp på henne, heaven. Vill bara ut & rida mer nununu!

Så glad att hon klarade sig igenom denna hälta, och fortsättar att vara frisk. För vi ska starta LA.
 Det är väl målet.


Saknar_det_här

3 Kommentarer till "Lyckligaste ägaren"
Postat av: Ebba Molin

Du kommer att lyckas med Coco! Så kul att hon har blivit bättre!:D<3


Datum: 2011-07-19 / Klockan: 17:21:34
Postat av: Felicia

Det är så kul att se att hon är igång igen!

Det ska bli roligt att se er ute på tävlingsbanan igen!

Ni är super duktiga!!

/ felicia <3<3

URL: http://dellacasa.bloggplatsen.se/
Datum: 2011-07-19 / Klockan: 19:46:18
Postat av: Bea - Dressyrryttare

sv; Ebba, naw tack vad snäll du är! Ja hoppas bara att hon håller nu! <3

URL: http://besah.blogg.se/
Datum: 2011-07-19 / Klockan: 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!