Kopior...

 Många tycker att Hööks "kopierar" mycket från märkesgrejer. Det kan jag hålla med om.
Men å andra sidan så är de jäkligt duktiga på det de gör. Det blir faktiskt kopior till ett lägre pris.
Vi tar ett exempel.


Det mycket "snygga" (enligt många) Dyon the difference tränset med platt nosgrimma.


Hööks Aachenträns med platt nosgrimma & pannband.

Är Hööks inte skitduktiga?! :D Ser ju nästan identiska ut!
Jag tycker det är ganska bra att Hööks gör vad dom gör. Alla vill inte lägga ut 1200 kr för ett träns. Man kanske helt enkelt inte har råd men får då chansen att vara lika "snygg" fast för en billigare peng.

Jag skulle inte köpa detta tränset, tycker det är fult och väldigt tråkigt.
Men om jag skulle vakna på fel sida och ångra mitt tycke, så skulle jag gå på Hööks!

Go Hööks!





0 Kommentarer till "Kopior..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!