Hello där ute!

Idag ska ni få se sakerna jag köpte i Falsterbo hade jag tänkt. Hoppas jag inte blir idiotförklarad...Haha!



Igår var Linn här på besök, och det stod fotografering på schemat.
Vi fotade porträttbilder med Coco, dock blev det inte så långvarit pga. alla jäkla bromsar(!).

Coco & Blancha fick sig en skrittur ut i skogen, mys!

Doxa gick ett dressyrpass och nomnom vad fin hon var! Hon tog lixom ett-steg-i-taget.
Håller på o tränar att vända snett igenom i galopp utan att hon ska byta. I slutet av diagonalen taggar hon till och enligt henne så är det ju en självklarhet att man ska byta galopp, det blir ju nytt varv! ;) Pluttan! ♥
 Doxa har väldigt lätt för sig med byten, och det ska jag vara glad över. För vi kommer väl förhoppningsvis inte att rida LC hela livet! ;)

Idag är tanken att Doxa ska få åka till Örsta och gå på deras utebana.
Blancha ska gå på banan och Coco ska skrittas!


Bild från igår!

1 Kommentarer till "Hello där ute!"
Postat av: Dressageponys

oh vilken jätte fin blogg :)

vilken nivå tävlar du på?

URL: http://dressageponys.blogg.se/
Datum: 2011-07-11 / Klockan: 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!