Grymt!

Hej på er!
Dålig uppdatering här, I know. Har helt enkelt inte haft tid :D

Var ju på Liseberg igår, och hur kul var det inte?! Har ju aldrig varit där men kommer lätt åka dit igen!

Åkte Atmosfear 2 gånger, bäst ju! Vi åkte den det första vi gjorde, tuffa brudar ;)
 Blundade hela vägen ner, och det kändes som den aldrig tog slut.
Andra gången blundade jag bara precis när den släppte, sen kollade jag och då kom man fortare ner kändes det som haha!
Gick även in i Spökhotellet Gasten, gör nog aldrig mer om det. Eller ja, såg inte så mycket. Gick med ansiktet i Linns rygg med håret framför ögonen och blundande. Måste sett riktigt muppigt ut!
Hoppas Linns axlar mår bra idag, med tanke på hur hårt jag höll och drog i dem! Höll på att strypa henne några gånger oxå... hon får skylla sig själv, det var hon som tvingade med mig haha!
Men kul vare alla skrek och det var väl meningen! ;)


0 Kommentarer till "Grymt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!