Det här med rubriker...

Gokväll!

Idag har jag ridit dressyrträning med Doxa. Det gick faktiskt jättebra! Vi tränade LA:1, dock är ju inte tanken att vi ska tävla LA än, men det är ju bra att kunna rörelserna.

Egentligen så skulle Coco få ridas ut, men det började åska längre bort så för säkerhetens skull så red jag på ridbanan.
Guldponny ♥ Trots nada kondition och så, så kämpar hon.

Tråkigt inlägg, I know.

Imorgon så drar jag och några kompisar till Göteborg, Liseberg! Ska bli grymt kul! Har aldrig varit där förut, men jag tror vi kommer ha skoj!
Har tänkt att åka Atmosfear, och då blir det första och antagligen sista gången jag åker frittfall, haha!
Så föhoppningsvis så kommer det upp några tidsinställda, så håll utkik! ♥


Åh mina älsklingar. Saknar dig min lilla plutt, det gör så ont

0 Kommentarer till "Det här med rubriker..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!