Borta bra, men hemma bäst ♥

Nu är vi hemma i Kumla igen.

Har saknat mina älsklingar som står i stallet.
De är runda & fina om magen vill jag lova, haha! :)

Imorgon ska sakerna vi köpte provas. Kan avslöja att vi köpte 2 täcken till Doxa som ni ska få bild på när de ligger på henne, OM det blir fint väder :)




Om 1 vecka (på söndag) så är det dags för tävling igen för Doxa. Denna gång på gräs! Det ska bli väldigt roligt :)
Vi ska rida LC:1 & LB:1.
Dock blir Doxa alltid lite trött till andra klassen, då blir hon springig och orkar inte hålla ihop. Men vad ska man begära? Hon är under utbildning och är inte klar än. Hon är superduktig ändå ♥

Sist vi tävlade red vi LC:1 & LB:1, det var i Sikfors.
Vi debuterade LC:1 och vann! Helt sjukt duktig häst ♥
Sen till LB:1 blev hon springig lilla pluttan, men jag var jättenöjd iaf.


Bild från Sikfors.

Nu ska jag äta, vi hörs!
Kram ♥

0 Kommentarer till "Borta bra, men hemma bäst ♥"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!