Beas tävlingsminne *2


Glanshammars ridklubb

Denna dagen var jag superförkyld och jag skulle debutera LB i hoppning. Även lilla Emmi Lee ♥ och hennes medryttare skulle debutera LB om jag inte har helt fel.
Jag var supernervös.
Det var LB med stilbedömning (Mountain Horse pony cup) + GR cup (oxå stilbedömning).

Allt gick superbra och vi kom runt och dubbelnollade. Vilken lättnad kan jag lova!

Det visade sig att jag kom 2:a i min första LB! Hur glad var man inte då?!

När vi skrittade lite under tiden vi väntade på prisutdelningen så hörde jag 2 ryttare som även de skrittade runt säga:
Ryttare 1: Men du vann ju stilbedömningen! Du vann förfan hela skiten ju!!
Ryttare 2: Ja! Haha! vilken dag!

Men jag förstod ingenting eftersom mina stilpoäng var så pass höga, menmen tänkte jag.

Väl på prisutdelningen så fick jag en blå rosett och hederspriser. Mamma fick gå o hämta och pappa stod med kameran.

Sen ropade de upp pristagarna för MHPC.
1:a var Beatrice Johansson.
Jaba what?!
Haha guldkänsla.
Mama fick gå igen och hämta saker och pappa fotade.

Sen ropade de upp vinnaren i GR cupen.
1:a var Beatrice Johansson.
Trodde jag skulle dö.
Mamma & pappa oxå haha :D fick gå en gång till och hämta saker + fota xD


Stoltheten själv. Supersjuk men vann.
I GR cupen så fick man ett presentkort på 1000kr på en ridsportaffär.

4 Kommentarer till "Beas tävlingsminne *2"
Postat av: Sigrid

så härliga överraskningar;D!!



Har oxo varit med om en sådan sak, jag red min andra LA i dressyr, låg 3, men då visade sig att dom som låg 1 och 2 va c ponny och jag hadde d ponny, så jag van min klass!!:)



Super söt bild:)!!

URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Datum: 2011-07-26 / Klockan: 22:42:07
Postat av: Sigrid

sv; det kan jag förstå!!!:D

hihi det va så lite så!!♥

URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Datum: 2011-07-26 / Klockan: 22:53:32
Postat av: Ebba Molin

Snacka om bra tävlingsminne! Ni är grymma!:D<3

URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Datum: 2011-07-27 / Klockan: 00:30:46
Postat av: Ebba Molin

Sv: Haha varse ;) Jag börjar nog lite tidigare än vad jag sagt (a) <33

URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Datum: 2011-07-27 / Klockan: 10:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!