All I need is you ♥



Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar denna ponny.
Hon har alltid varit den bästa.
Även om hon inte är superduktig på någonting egentligen, så räcker det med att hon bara finns där. Att kunna se henne varje dag och veta att hon är min. Det är vi två. Kommer alltid att vara.
Finns ingen som kan ta henne ifrån mig. Då blir det som en kropp utan hjärta och det går ju inte.
Den dagen hon inte står där ute i hagen eller boxen utan är uppe hos Milly, Millie, Emmi Lee och alla andra, den dagen kommer vara den värsta av allt. Botten.
Ärligt talat vet jag inte hur jag ska kunna klara mig utan henne.
Kommer väl dö, eller nåt.
Vill inte tänka i dom banorna, för jag hoppas att vi ska ha många, många år till tillsammans.

Nej, hon är inte sjuk (vad jag vet ;) ) nej hon ska inte dö.

Kom bara på hur mycket hon egentligen betyder ♥

1 Kommentarer till "All I need is you ♥"
Postat av: e

super fin blogg! :))

URL: http://ryyttare.blogg.se/
Datum: 2011-07-26 / Klockan: 11:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!