Tusen tankar

Jag kan bara inte bestämma mig för vilken sadel jag vill ha!
Det finns så många olika... det är en djungel.
Och det är ju faktiskt så, att denna sadeln ska jag ha ett tag. Tänker ju inte köpa en dyr sadel som jag kanske inte tycker om efter några månader.
Det ska säga "klick" så fort man sätter sig i den. Och det har det ju faktiskt gjort med de 3 sadlarna jag provat.

Vi har Prestigen hemma, och har provat den på både Coco & Doxa. Jag sitter faktiskt bra i den. Jag gillar den. Kom lixom ner i hästen på ett annat vis.

Men Doxa's förra ägare har en Equipe.
 Jag blev fast. Superskön var den. Dock är priset inte lika skönt.
Man kanske ska lägga till lite?

Funderar & funderar...




3 Kommentarer till "Tusen tankar"
Postat av: erika lundin

du kan prova min harry dabbs om du vill ? :P <3


Datum: 2011-08-05 / Klockan: 20:40:24
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Å vad snällt! :) <3

URL: http://besah.blogg.se/
Datum: 2011-08-06 / Klockan: 00:13:01
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Å vad snällt! :) <3

URL: http://besah.blogg.se/
Datum: 2011-08-06 / Klockan: 00:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!