Resultat

Antar att ni vill veta hur det gick igår? :)
Okej

Det var varmt, supervarmt.
Coco var pigg när hon kom av transporten, sen när vi kom in i ridhuset som var en bastu så dog både hon & jag.
Annars så kändes hon fin, förutom att jag fick driva som en tok.

Väl inne på banan höll jag på o smälla av pga. värmen, haha! Coco också för den delen.
Det blev nån/några missar, men hon skötte sig fint.
Det blev iaf. 60%. Med tanke på att vi inte har tränat på 14 månader så är det jättebra!

Jag menar, hur många gånger har jag tränat henne på banan efter hon blev frisk? 4-5 gånger.
Kan inte annat än älska henne, hon ställer upp trots värmen och trots no träning at all.


I transporten ♥

Ska kolla om det blev några okej bilder från själva programmet, men det är inte säkert.

Grattis bästa Erika Lundin & Dizney, som vann deras debut i LA:1! :D ♥

Och grattis alla andra till fina ritter ;)

3 Kommentarer till "Resultat"
Postat av: Ebba Molin

Haha shiit så söt!:D<3

URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Datum: 2011-08-05 / Klockan: 16:21:10
Postat av: erika lundin - dizney

TACK BEA! :D <3<3



Du ska va nöjd med ritten! coco vaaa jätte fin!:D<3


Datum: 2011-08-05 / Klockan: 20:43:01
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Ja, jo men det är jag :) <3 Awsi tack :') <3

URL: http://besah.blogg.se/
Datum: 2011-08-05 / Klockan: 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!