Back to work

Halloj!
Uppdateringen har ju varit i botten igen, baaaad!
Men men.

Igår var det tillbaka till skolan igen, i typ 2,5 h.

Ikväll blir det att vara på min nya praktikplats.
Varje måndag & tisdag ska jag gå med dressyrtränaren Helene Wannerth när hon håller lektioner.
Kommer nog få lära mig mycket.

Ganska skönt att vara med henne på eftermiddagen, då hinner jag rida mina hästar på förmiddagen innan det blir mörkt. Yay!

Tränade igår för Helene med Doxa.
Haha Doxa har nog aldrig galopperat så länge i sträck. Hon var helt slut och man kunde vrida ur svetten på schabraket efteråt! Och så var hon jättekissenödig, så hon kissade säkert 50 liter så fort jag hade hoppat av. Pluttis ♥

1 Kommentarer till "Back to work"
Postat av: Ebba Molin

Var med en kompis och kollade på när hon tränade för Helene, ho verkade jättebra!:D <3

URL: http://ebbamolin.blogg.se/
Datum: 2011-08-23 / Klockan: 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!