Varm dag

Hej alla underbara!
Imorse gick jag ut o tog en lång skrittur på Coco, och hon var jättepigg! Kul att en gammal dam fortfarande är pigg & glad!

Lite senare så red jag Doxa, dock blev det ändrade planer på själva ridpasset. Doxa fick rida ut idag! Tillsammans med Felicia & Lady. Vi red till islandshästridbanan.
Vi passerade ett par ganska så stora stenar och dom var jätteläskiga, så då fick duktiga Lady gå före. Men är ändå riktigt stolt över min lilla prinsessa ♥
Blancha fick stå idag...

Imorgon är det dags för skola igen, kul! Naae inte såå kul... Snart har vi nationella prov också, fuck.
Jaja, det blir som det blir.

Tråkigt inlägg

Nu ska jag gå o sova så att ångesten försvinner i några timmar.
Godnatt

0 Kommentarer till "Varm dag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

!